Այսօր: Հինգշաբթի, 21 Նոյեմբերի 2024թ.
Լոռի Բերդի համայնքապետարանի պաշտոնական կայք
Հյուրերի քանակը՝ 78
ՀՀ ԼՈՌՈՒ ՄԱՐԶԻ ԼՈՌԻ ԲԵՐԴ ՀԱՄԱՅՆՔ
Համայնքի ղեկավարի որոշումներ N 244-Ա
 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԼՈՌԻԻ ՄԱՐԶԻ Լոռի բերդ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ՂԵԿԱՎԱՐ
Հայաստանի Հանրապետության Լոռիի մարզի Լոռի բերդ համայնք
ՀՀ Լոռիի մարզ, գ. Լոռի բերդ, (0256) 2-14-75, loriberdhamaynq2017@mail.ru

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

08 նոյեմբերի 2024 թվականի N 244-Ա

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԼՈՌՈՒ ՄԱՐԶԻ ԼՈՌԻ ԲԵՐԴ ՀԱՄԱՅՆՔՈՒՄ ԱՂԵՏՆԵՐԻ ՌԻՍԿԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ ՍՏԵՂԾՄԱՆ ՄԱՍԻՆ

Լոռի Բերդ համայնքի բնակչության պաշտպանության համակարգի նորմալ և արդյունավետ գործունեության, աղետների ռիսկի նվազեցման միջոցառումների կազմակերպման և իրականացման, արտակարգ իրավիճակներում գործելու ընթացակարգերի սահմանման, արտակարգ իրավիճակներում համայնքի բնակիչների պաշտպանության կազմակերպման նպատակով, ղեկավարվելով «Արտակարգ իրավիճակներում բնակչության պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենքի 16-րդ հոդվածով, «Տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենքի 12-րդ հոդվածի 1-ին մասի 12-րդ և 41-րդ հոդվածի 2-րդ մասի 7-րդ կետերով.

ՈՐՈՇՈՒՄ ԵՄ՝

 

1.     Հաստատել ՀՀ Լոռու մարզի Լոռի Բերդ համայնքի.

1)խորհրդի կազմը ՝ համաձայն հավելված N 1-ի.

2)   Աղետների ռիսկի կառավարման խորհրդի աշխատակարգը և գործառույթները՝ համաձայն հավելված N 2-ի:

3.  Որոշումն ուժի մեջ է ստորագրման պահից:

 

 

 

 

Հավելված N 1

 ՀՀ Լոռու մարզի Լոռի Բերդ համայնքի ղեկավարի

«08» նոյեմբերի 2024թ-ի N 244 որոշման

ԿԱԶՄ

ԼՈՌԻ ԲԵՐԴ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ԱՂԵՏՆԵՐԻ ՌԻՍԿԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ

 

Համայնքի աղետների ռիսկի կառավարման խորհրդի կազմը՝

1.   խորհրդի  ղեկավար՝ Արաիկ Ներսիսյան  /համայնքի ղեկավար/,

2.  խորհրդի ղեկավարի տեղակալ-տարհանման և պատսպարման պատասխանատու՝ Վահրամ Պապիկյան / համայնքի ղեկավարի առաջին տեղակալ/,

3.  խորհրդի  քարտուղար-ազդարարման և իրազեկման պատասխանատու՝ Անի Մարտիրոսյան  /աշխատակազմի քարտուղար/,

4.  խորհրդի անդամներ՝

1)   ավագանի Իրինա Ներսեսյան

2)  ավագանի Արման Չիբուխչյան

3)  բնակավայրի վարչական ղեկավարներ`

ա. ՈՒռուտ    բնակավայրի վարչական ղեկավար           ՍերգոՋուլհակյան

բ. Լեջան       բնակավայրի վարչական ղեկավար          Արմեն  Մկրտչյան

գ. Յաղդան   բնակավայրի վարչական ղեկավար`          Արամ  Ջանջուղազյան

դ. Կողես       բնակավայրի վարչական ղեկավար`          ԱրսենՄամաջանյան

4)  ոլորտային պատասխանատուներ՝

ա. հրշեջ-փրկարարական աշխատանքների պատասխանատու՝ ԷդգարՎարդանյան

 / հրշեջ-փրկարարական ջոկատի աշխատակից/:

բ. հասարակական կարգի պահպանման պատասխանատու՝ ՄանվելՍարգսյան

/համայնքային  ոստիկան/:

գ. տրանսպորտային ապահովման պատասխանատու՝ Հարություն Պապյան /ավագանի/

դ. կապի պատասխանատու՝ ԱրմանՍաքանյան /վարչականղեկավար/:

ե.բժշկական օգնության կազմակերպման պատասխանատու՝ ՍուսաննաՄամաջանյան /Ագարակի  բժշկուհի /:

զ. կենսաապահովման կազմակերպման պատասխանատու՝ Էդուարդ Մելիքսեթյան /համայնքի ղեկավարի տեղակալ /:

է. էներգետիկ ապահովման պատասխանատու՝ ԱրշալույսՋիլավյան/ էլեկտրական ցանցեր ՓԲԸ-իաշխատակից/:

ը.ինժեներական միջոցառումների ապահովման պատասխանատու՝ ՌուդիկՄելիքջանյան /Ագարակիբնակիչ/:

թ. կոմունալ ապահովման և դիակների ճանաչման, հուղարկավորման կազմակերպման ու հաշվառման պատասխանատու` Վրույր  Բալայան    /համայնքապետարանի բանվոր/

ժ. անհայտ կորածների և ընտանիքի անդամների միավորման, կորած/միայնակ մնացած երեխաների ու ծերերի հարցերով զբաղվող պատասխանատու՝ Մարինե Սահինյան/ համայնքապետարանի սեցաշխատող/:

 

 

 

ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ՔԱՐՏՈՒՂԱՐ՝                          Ա. ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆ

 

 

 

 

Հավելված N 2

ՀՀ Լոռու մարզի Լոռի Բերդ համայնքի ղեկավարի

«08» նոյեմբերի 2024թ-ի N 244 որոշման

 

ԱՇԽԱՏԱԿԱՐԳ ԵՎ ԳՈՐԾԱՌՈՒՅԹՆԵՐ

ԼՈՌԻ ԲԵՐԴ ՀԱՄԱՅՆՔԻ ԱՂԵՏՆԵՐԻ ՌԻՍԿԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ

 

1.   ԱՌԿ խորհրդի աշխատակարգը.

1)   Սույնաշխատակարգովսահմանվումեն (այսուհետ՝Աշխատակարգ) Լոռի Բերդ համայնքի աղետների ռիսկի կառավարման (այսուհետ՝ ԱՌԿ)  խորհրդի լիազորություններիևգործառույթներիիրականացմանընթացակարգերը:

2)  Համայնքի ԱՌԿ խորհրդի նիստերը գումարվում են Լոռի Բերդի համայնքապետարանում, իսկ դրա անհնարինության դեպքում՝ ԱՌԿ խորհրդի ղեկավարի որոշմամբ:

3)  Համայնքի ԱՌԿ խորհրդի նիստի ժամանակ քննարկվում են համայնքի ԱՌԿ պլանի մշակման, ճշգրտման և խորհրդի անդամների կողմից բարձրացված հարցերը կամ համայնքի ԱՌԿ պլանով սահմանված գործողությունների իրականացումը:

4)  Համայնքի ԱՌԿ խորհրդի նիստի ժամանակ ԱՌԿ խորհրդի ոլորտային պատասխանատուները ներկայացնում են իրենց վերապահված ոլորտում կատարված աշխատանքները, առաջ եկած խնդիրները և առաջարկվող նոր միջոցառումները: Համայնքի ԱՌԿ պլանի մշակման, ճշգրտման ժամանակ պատասխանատու են իրենց ոլորտին վերաբերվող համայնքի ԱՌԿ պլանի բաժինների համար, ինչպես նաև համայնքի ԱՌԿ պլանի նախապատրաստական և արձագանքման մասերում իրենց կարգավորման ոլորտի միջոցառումների համար:

5)  Համայնքի ԱՌԿ խորհրդի նիստերը գումարվում են տարվա ընթացքում առնվազն երկու անգամ, իսկ դրա անհնարինության դեպքում՝ ԱՌԿ խորհրդի ղեկավարի որոշմամբ:

6)  Համայնքի ԱՌԿ խորհրդի նիստերն արձանագրվում են քարտուղարի կողմից և ներառվում են համայնքի ԱՌԿ պլանում:

1.    ԱՌԿ խորհրդի ԱՌԿ նախապատրաստական գործառույթներն են՝

1)   համայնքի բնակչության, նյութական արժեքների պաշտպանության ապահովումը,

2)  համայնքի վտանգների, խոցելիության և կարողությունների բացահայտումը,

3)  ԱՌԿ պլանի մշակումը, իրականացման ապահովումը, վերահսկումը,

4)  Աղետների ռիսկի նվազեցման (այսուհետ՝ ԱՌՆ)  և աղետներին դիմակայելու կարողությունների զարգացումը,

5)  համայնքում ԱՌՆ միջավայրի և մշակույթի ձևավորումն ու դրանց տարածումը,

6)  աղետներին արձագանքման համակարգի ձևավորումն, այդ նպատակով փրկարարական, հրդեհաշիջման և անհրաժեշտ կենսապահովման միջոցների ձեռք բերման, կուտակման և նպատակային օգտագործման իրականացումը,

7)  ԱՌԿ պլանի միջոցառումների ինտեգրման ապահովումը համայնքի զարգացման ծրագրում,

8)  համայնքի վաղ ազդարարման համակարգի ստեղծումն ու վերջինիս պահպանումը,

9)  Դիմակայուն համայնք» ստեղծելու նպատակով ԱՌՆ գործընթացներում ուսումնական հաստատությունների և բնակչության ակտիվ ներգրավվածության ապահովումը,

10)   բնակչության համար արտակարգ իրավիճակներում վարքականոնների և պարտականությունների տարածումը, դրանց կիրառման ապահովումը,

11)    նախապատրաստումը համայնքի բնակչությանը կատարելու փրկարարական և հրդեհաշիջման պարզագույն աշխատանքներ,

12)   հրդեհների կանխարգելման աշխատանքների իրականացնումը՝ բնակչության իրազեկման և ուսուցման միջոցով,

13)   վարժանքների կազմակերպումը և անցկացնումը

14)   աղետների ռիսկի կառավարման պլանի ճշգրտումը:

2.     ԱՌԿ խորհրդի ԱԻ արձագանքման գործառույթներն են՝

1)    համայնքի բնակչության ազդարարման իրականացումը,

2)     արտակարգ իրավիճակների ժամանակ տեղեկատվության փոխանակման իրականացումը,

3)     համայնքի բնակչության տարահանման իրականացումը,

4)     կազմակերպում է հատուկ կարիքավոր մարդկանց, հղի կանաց և երեխաների անվտանգ տարահանումը/պատսպարումը,

5)     իր իրավասության շրջանակներում կազմակերպում է որոնման,  փրկման և հրդեհաշիջման աշխատանքներ,

6)     կազմակերպում է բնակչության նյութական և հասարակական արժեքների պահպանությունը, անվտանգության ապահովումը փրկարարական գործողությունների և տարահանման վայրերում,

7)     դիակապտության, թալանի, բռնության և այլ հանցավոր երևույթների կանխման ապահովումը,

8)     ճանապարհների մաքրման, կամուրջների վերականգնման և նոր տարանցիկ ճանապարհների հիմնման ապահովումը,

9)     արտակարգ իրավիճակի հետևանքով առաջացած շինարարական աղբի մաքրման և տեղափոխման ապահովումը,

10)   առաջին օգնության իրականացման ապահովումը,

11)    սանիտարահիգիենիկ և համաճարակային վիճակի հսկողության ապահովումը,

12)   բնակչությանը սննդով, ջրով, դեղորայքով և առաջին անհրաժեշտության պարագաներով ապահովումը,

13)   ջրային և սննդամթերքի պաշարների կուտակումը և նպատակային օգտագործումը,

14)   բնակչության կոմունալ-էներգետիկ ապահովումը,

15)   տուժած տարածքների գազամատակարարման և էներգամատակարարման վերականգնման կազմակերպման, անհրաժեշտության դեպքում առանձին հատվածներում դրանց դադարեցման ապահովումը,

16)   դիակների հուղարկավորման համար հողհատկացման և հուղարկավորման կազմակերպման ապահովումը,

17)   կորած, միայնակ մնացած երեխաների հայտնաբերման, գրանցման և համապատասխան սոցիալական ծառայություններ ուղղորդման ապահովումը,

18)   ընտանիքներին երեխաների վերամիավորման կազմակերպման ապահովումը, 

19)   աղետից հետո ստեղծված իրավիճակի, շենքերի, շինությունների, կամուրջների, թունելների և այլ առանցքային հանգույցների տեխնիկական վիճակի գնահատման կազմակերպման ապահովումը,

20)   վնասի և կարիքների վաղ գնահատումը և հայտերի ներկայացումը մարզային կամ հանրապետական հանձնաժողովին։

 

ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ՔԱՐՏՈՒՂԱՐ՝                          Ա. ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆ


ՀԱՄԱՅՆՔԻ ՂԵԿԱՎԱՐ՝                                                      
ԱՐԱՅԻԿ ՆԵՐՍԻՍՅԱՆ


Կից փաստաթղթեր՝
Կարգավիճակ՝
Կարգավիճակի հիմք՝
Փակ փաստաթուղթ՝Հրապարակման ենթակա է
Որոշման նախագիծը՝
Փաստաթուղթ՝



ՄԵՐ ԿՈՆՏԱԿՏՆԵՐԸ
ՄԻԱՑԵՔ ՄԵԶ
ՀՂՈՒՄՆԵՐ
Գ.Լոռի Բերդ, Աշոտ Երկաթ 7
(0256) 2-14-75
loriberdhamaynq2017@mail.ru
Պաշտոնական էլ. փոստ` 50840590@e-citizen.am
(միայն www.e-citizen.am համակարգով ծանուցումների համար)



© 2008 - 2024 Հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են
ԼՈՌԻ ԲԵՐԴԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆ
Մշակող   ՏՀԶՎԿ ՀԿ
Համայնքային կառավարման տեղեկատվական համակարգ 210
ԲԿԳ Մրցանակ 2015 - OGP Award 2015
2015 Regional Winner