Այսօր: Կիրակի, 11 Մայիսի 2025թ.
Լոռի Բերդի համայնքապետարանի պաշտոնական կայք
Հյուրերի քանակը՝ 9
ՀՀ ԼՈՌՈՒ ՄԱՐԶԻ ԼՈՌԻ ԲԵՐԴ ՀԱՄԱՅՆՔ
ԻՐԱԴԱՐՁՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
ՀԱՐՑՈՒՄ

Հայտարարություն



ԹԱՓՈՒՐ ԱՇԽԱՏԱՏԵՂ ԼՈՌԻ ԲԵՐԴԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆՈՒՄ
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՂ
Անի Մարտիրոսյան
ՀԱՅՏԱՐԱՐՎԱԾ Է
04/05/2023
ՎԵՐՋՆԱԺԱՄԿԵՏ
15/05/2023
ՆԿԱՐԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ
Սույնով տեղեկացնում ենք, որ Լոռի Բերդի համայնքապետարանում առկա է աշխատակազմի առաջատար մասնագետի ժամանակավոր թափուր հաստիք (ծածկագիր՝ 3.1-4): Կից ներկայացված պաշտոնի անձնագրի պահանջներին համապատասխանող անձինք մինչև` 15.05.2023թ. ժամը` 15:00-ն կարող են դիմել Լոռի Բերդի համայնքապետարան, իսկ հարցերի դեպքում զանգահարել 094-34-70-38 հեռախոսահամարին:
Հարգանքներով` Լոռի Բերդ համայնքապետարան
 
 

ՀԱՄԱՅՆՔԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ՊԱՇՏՈՆԻ ԱՆՁՆԱԳԻՐ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԼՈՌՈՒ ՄԱՐԶԻ ԼՈՌԻ ԲԵՐԴԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆԻ ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻ ԱՌԱՋԱՏԱՐ ՄԱՍՆԱԳԵՏԻ

(ծածկագիր՝ 3.1-4)

1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

  1. 1.   Հայաստանի Հանրապետության Լոռու մարզի Լոռի Բերդի համայնքապետարանի աշ­խատակազմի (այսուհետ` Աշխատակազմ) առաջատար մասնագետի (այսուհետ` Մաս­նա­գետ) պաշտոնն ընդգրկվում է համայնքային ծառայության կրտսեր պաշտոնների խմբի ա­ռա­ջին ենթախմբում:
  2. 2.  Մասնագետին «Համայնքային ծառայության մասին» Հայաստանի Հան­րա­պե­տու­թյան օրենքով (այսուհետ՝ օրենք) սահմանված կարգով պաշտոնում նշանակում և պաշ­տո­նից ազատում է Աշխատակազմի քարտուղարը (այսուհետ՝ Քարտուղար):

2. ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ԵՎ ՂԵԿԱՎԱՐՄԱՆ ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ

  1. 3.  Մասնագետն անմիջականորեն ենթակա և հաշվետու է Քարտուղարին:
  2. 4.  Մասնագետն իրեն ենթակա աշխատողներ չունի:
  3. 5.  Մասնագետի բացակայության դեպքում նրան փոխարինում է աշխատակազմի  գլխա­վոր մասնագետը կամ աշխատակազմի առաջատար մասնագետներից մեկը` Քար­տու­ղա­րի հայեցողությամբ:

Օրենքով նախատեսված դեպքերում Մասնագետին փոխարինում է համայնքային ծա­ռա­յության կադրերի ռեզերվում գտնվող` սույն պաշտոնի անձնագրի պահանջները բա­վա­րա­րող անձը, իսկ դրա անհնարինության դեպքում այլ անձը` Հայաստանի Հան­րա­պե­տու­թյան օրենսդրությամբ սահմանված կարգով և ժամկետներում:

Մասնագետն աշխատակազմի գլխավոր մասնագետի կամ աշխատակազմի ա­ռա­ջա­տար մասնագետներից մեկի բացակայության դեպքում փոխարինում է նրանց` Քարտուղարի հայեցողությամբ:

  1. 6.  Մասնագետը՝

1)   աշխատանքների կազմակերպման, ծրագրման, համակարգման, ղեկավարման և վե­րա­հսկման լիազորություններ չունի.

2)  կատարում է Քարտուղարի հանձնարարականները.

3)  պատասխանատվություն է կրում իրավական ակտերի պահանջները և իրեն վե­րա­պահ­­ված լիազորությունները չկատարելու կամ ոչ պատշաճ կատարելու, կամ վերազանցելու համար:

3. ՈՐՈՇՈՒՄՆԵՐ ԿԱՅԱՑՆԵԼՈՒ ԼԻԱԶՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

  1. 7.  Մասնագետը մասնակցում է հիմնախնդիրների լուծմանը, որոշումների ընդունմանը և հանձնարարականների կատարմանը:

4. ՇՓՈՒՄՆԵՐԸ  ԵՎ ՆԵՐԿԱՅԱՑՈՒՑՉՈՒԹՅՈՒՆԸ

8. Մասնագետը՝

1)   իր ստորաբաժանման (դրա բացակայության դեպքում` աշխատակազմի) ներսում շփվում է իր լիազորությունների շրջանակներում.

2)  աշխատակազմի այլ ստորաբաժանումների (դրանց առկայության դեպքում) աշ­խա­տող­ների և պաշտոնատար անձանց հետ շփվում և հանդես է գալիս որպես ներկայացուցիչ` իր լիազորությունների շրջանակներում.

3)  տվյալ աշխատակազմից դուրս շփվում է Քարտուղարի հանձնարարությամբ.

4)  տվյալ աշխատակազմից դուրս որպես ներկայացուցիչ հանդես գալու լիա­զո­րու­թյուն­ներ չունի:

5. ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ԲԱՐԴՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ԼՈՒԾՈՒՄԸ

  1. 9.  Մասնագետը՝

1)   Քարտուղարի հանձնարարությամբ մասնակցում է խնդիրների լուծմանը և գնա­հատ­մա­­նը.

2)  բարդ խնդիրների բացահայտմանը, դրանց ստեղծագործական և այլընտրանքային լու­ծումներին մասնակցելու լիազորություններ չունի:

6. ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԸ ԵՎ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

10. Մասնագետը`

1)   ունի միջնակարգ կրթություն.

2)  ունի Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության, Հայաստանի Հան­րա­պե­տության Հողային օրենսրքի, Համայնքային ծառայության մասին, Տեղական ինք­նա­կառավարման մասին, Քաղաքաշինության մասին, Գույքի նկատմամբ իրավունքների պետական գրանցման մասին Հայաստանի Հանրապե­տու­թյան օրենքների, աշխատակազմի կանոնադրության և իր լիազորությունների հետ կապ­ված այլ իրավական ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն.

3)  տիրապետում է անհրաժեշտ տեղեկատվությանը.

4)  ունի համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով  աշխա­տե­լու ունակություն:

7. ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

11. Մասնագետը`

1)   կատարում է քարտուղարի հանձնարարությունները` ժամանակին և պատշաճ որա­կով.

2)   ապահովում է աշխատակազմի փաստաթղթային շրջանառությունը և լրացնում հա­մապատասխան փաստաթղթերը.

3)  հետևում է քարտուղարի հանձնարարականների, համապատասխան ժամ­կետ­նե­րում, կատարման ընթացքին, որոնց արդյունքների մասին զեկուցում է քարտուղարին.

4)  կազմում և համայնքի ղեկավարին է ներկայացնում համայնքի գլխավոր հա­տա­կա­գծի, հողերի գոտիավորման, օգտագործման սխեմաների և քաղաքաշինական ծրագ­րա­յին փաստաթղթերի նախագծերը.

5)  մասնակցում է համայնքի սեփականություն հանդիսացող հողերի կառավարման ամենամյա և հնգամյա ծրագրերի մշակման աշխատանքներին.

6)  իրականացնում է համայնքի վարչական սահմաններում գտնվող հողամասերի ընթացիկ հաշվառումը, կազմում և համայնքի ղեկավարին է ներկայացնում համայնքի հողերի հաշվեկշռի նախագիծը.

7)   վերահսկում է համայնքի վարչական սահմաններում գտնվող հողերի նպա­տա­կա­յին օգտագործումը և հողօգտագործողների կողմից հողային օրենսդրության պա­հանջ­նե­րի պահպանումը.

8)  իրականացնում է ներտնտեսային հողաշինարարական աշխատանքները.

9)  աշխատանքներ է տանում ապօրինի հողօգտագործումները կանխարգելու, կա­սեց­նելու և վերացնելու ուղղությամբ.

10)   վարում է համայնքի քաղաքաշինական քարտեզը.

11)    վարում է համայնքի քաղաքաշինական կադաստրը, կազմում է համայնքի քա­ղա­քա­շինական կանոնադրության նախագիծը.

12)    նախապատրաստում է շինարարության (քանդման) թույլտվությունների նախա­գծե­րը, վերահսկողություն է իրականացնում շինարարության թույլտվությամբ նախա­տես­ված ժամկետներում կառուցապատումն ավարտելու ուղղությամբ.

13)   աշխատանքներ է տանում ինքնակամ շինարարության կանխարգելման և կա­սեց­ման ուղղությամբ.

14)   իրականացնում է համայնքային գերեզմանատների գործունեությունը և դրանց պահ­պանման աշխատանքները.

15)   իրականացնում է համայնքի վարչական սահմաններում գտնվող հողամասերի ըն­թա­ցիկ ցանքսերի և անասնագլխաքանակների հաշվառումը, կազմում և համայնքի ղե­կա­վա­րին է ներկայացնում  համայնքի հողերի հաշվեկշռի նախագիծը.

16)   վերահսկում է համայնքի վարչական սահմաններում գտնվող հողերում  գյուղա­տն­տե­սական աշխատանքների կատարումը և հողօգտագործողների կողմից հողային օրենս­դրու­թյան պահանջների պահպանումը.

17)    իրականացնում է գյուղատնտեսի  աշխատանքները.

18)   կազմակերպում է համայնքի սեփականություն համարվող ոռոգման ցանցերի շա­հա­գործումը, դրանց շինարարությունը և վերանորոգումը.

19)   իրականացնում է համայնքի գյուղատնտեսական ռեսուրսների հաշվառում ՀՀ կա­ռա­վարության սահմանված կարգին համապատասխան.

20)  համակարգում է աղբահանությունը և սանիտարական մաքրումը.

21)    մասնակցում է գյուղատնտեսական զարգացման ծրագրերի կազման աշխա­տանք­ներին, աջակցում է գյուղատնտեսական ոլորտում պետական միջոցներով և այլ մի­ջոց­ների հաշվին իրականացվող ծրագրերի կազմակերպմանն ու իրականացմանը.

22)   իր լիազորությունների սահմաններում, անհրաժեշտության դեպքում, նա­խա­պատ­րաս­տում և քարտուղարին է ներկայացնում է իր աշխատանքային ծրագրերը, ինչպես նաև առաջարկություններ, տեղեկանքներ, հաշվետվություններ, միջնորդագրեր, զեկու­ցա­գրեր և այլ գրություններ.

23)   քարտուղարի հանձնարարությամբ մասնակցում է աշխատանքային ծրագրերի մշակ­­ման աշխատանքներին.

24)   քարտուղարի հանձնարարությամբ ուսումնասիրում է դիմումներում և բողոքներում բարձրացված հարցերը և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով և ժամկետներում նախապատրաստում պատասխան.

25)   իրականացնում է սույն պաշտոնի անձնագրով սահմանված այլ լիազո­րու­թյուն­ներ:

Առաջին կարգի մասնագետն ունի օրենքով, իրավական այլ ակտերով նախատեսված այլ իրավունքներ և կրում է այդ ակտերով նախատեսված այլ պարտականություններ:

8. ՀԱՄԱՅՆՔԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ԴԱՍԱՅԻՆ ԱՍՏԻՃԱՆԸ

12. Մասնագետին օրենքով սահմանված կարգով շնորհվում է Հայաստանի Հան­րա­պե­տու­թյան համայնքային ծառայության 1-ին դասի կրտսեր ծառայողի դասային աստիճան:

Բոլորը
Մասնակցային բյուջետավորում
Ինչպես դիմել համայնքապետարան
Մասնակցային բյուջետավորում
Ավագանու վեցերորդ նստաշրջանի չորրորդ հերթական նիստ
ՄԵՐ ԿՈՆՏԱԿՏՆԵՐԸ
ՄԻԱՑԵՔ ՄԵԶ
ՀՂՈՒՄՆԵՐ
Գ.Լոռի Բերդ, Աշոտ Երկաթ 7
(0256) 2-14-75
loriberdhamaynq2017@mail.ru
Պաշտոնական էլ. փոստ` 50840590@e-citizen.am
(միայն www.e-citizen.am համակարգով ծանուցումների համար)



© 2008 - 2025 Հեղինակային իրավունքները պաշտպանված են
ԼՈՌԻ ԲԵՐԴԻ ՀԱՄԱՅՆՔԱՊԵՏԱՐԱՆ
Մշակող   ՏՀԶՎԿ ՀԿ
Համայնքային կառավարման տեղեկատվական համակարգ 2011
ԲԿԳ Մրցանակ 2015 - OGP Award 2015
2015 Regional Winner