Ղեկավարվելով §Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին¦ ՀՀ օրենքի 33-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետով՝
համայնքի ավագանին որոշում է.
1. §ՀայաստանիՀանրապետության Լոռու մարզի Լոռի Բերդ համայնքիկամավոր խնդիրները, դրանց լուծմանն ուղղված սեփական լիազորությունները և դրանց իրականացման կարգը հաստատելու մասին¦ Լոռի Բերդ համայնքի ավագանու 2017թ. դեկտեմբերի 27-ի թիվ 14-Ա որոշման հավելվածը խմբագրել նոր բովանդակությամբ` համաձայն հավելվածի:
2. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում ընդունման օրվանից:
Հավելված
ՀՀ Լոռու մարզի Լոռի Բերդ համայնքի ավագանու
2017թ. դեկտեմբերի 27–ի № 14-Ա որոշման
(Հավելվածը փոփոխված է Լոռի Բերդ համայնքի
ավագանու 14.04.2020թ. թիվ 18-Ա որոշմամբ)
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆԼՈՌՈՒՄԱՐԶԻԼՈՌԻ ԲԵՐԴՀԱՄԱՅՆՔԻԿԱՄԱՎՈՐԽՆԴԻՐՆԵՐԸ, ԴՐԱՆՑԼՈՒԾՄԱՆՆՈՒՂՂՎԱԾՍԵՓԱԿԱՆԼԻԱԶՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸԵՎԴՐԱՆՑ ԻՐԱԿԱՆԱՑՄԱՆԿԱՐԳԸ
1. ՍույնկարգովկարգավորվումենՀայաստանիՀանրապետությանԼոռու մարզի ԼոռիԲերդ համայնքի (այսուհետև` համայնքի) կամավորխնդիրների ևդրանց լուծման նպատակով համայնքի տեղականինքնակառավարման մարմինների սեփական լիազորություններիևիրականացմանհետկապվածհարաբերությունները:
2. Համայնքիկամավոր խնդիրներն են համայնքիսոցիալապեսանապահովբնակչությանսոցիալականօգնությանտրամադրմանկազմակերպումը.
3. Համայնքիկամավոր խնդիրների լուծմաննպատակովհամայնքիտեղականինքնակառավարմանմարմիններըիրականացնում են հետևյալսեփականլիազորությունները՝
1)միջոցներ են ձեռնարկումսոցիալապեսանապահովխավերիսոցիալականպայմաններիբարելավմանուղղությամբ:
4. Համայնքի կամավորխնդիրների և դրանց լուծման համար սեփական լիազորություններիիրականացմանհամար համայնքի բյուջեով նախատեսվածֆինանսականմիջոցներըչենկարողգերազանցելհամայնքիայդտարվաբյուջեովնախատեսված եկամուտների 2,5%:
5. Կամավորխնդիրների լուծման համար ֆինանսականմիջոցներիհատկացումըիրականացնումէհամայնքիղեկավարը՝համայնքիբյուջեովնախատեսվածհատկացումներինհամապատասխանևմիայնդրանցհամարանհրաժեշտֆինանսականմիջոցներիհատկացմանչափերիմասինավագանուորոշումների և (կամ) համաձայնության առկայությանդեպքերում:
6. Այնդեպքում, երբհամայնքիղեկավարիկողմիցկամավորխնդիրների լուծմանհամարչիպահանջվումֆինանսականև գույքային միջոցներիհատկացում՝համայնքիղեկավարըդրանքիրականացնումէինքնուրույնևսեփականպատասխանատվությամբ:
7. Կամավորխնդիրների լուծմանիրականացմանառաջարկությունկարողեննախաձեռնելհամայնքիղեկավարը, համայնքիավագանուանդամները, բնակիչները, հասարակականկազմակերպություններըևմիավորումները, ինչպեսնաևքաղաքացիականհասարակությանայլինստիտուտներ:
8.Այնդեպքում, երբկամավորխնդրի լուծմանիրականացումընախաձեռնումէհամայնքիղեկավարըկամհամայնքիավագանուանդամը, նախաձեռնողըհամայնքիավագանուքննարկմաննէներկայացնումխնդրի լուծմանիրականացմանվերաբերյալառաջարկությունը` նշելովդրա նպատակը, խնդրի կարգավորման համարանհրաժեշտֆինանսականմիջոցիչափըևանհրաժեշտությանհիմնավորումըհավաստողփաստաթղթեր, եթեդրանքառկաեն:
9. Այնդեպքում, երբկամավորխնդրի լուծմանիրականացումընախաձեռնումենբնակիչները, հասարակականկազմակերպություններըևմիավորումները, ինչպեսնաևքաղաքացիականհասարակությանայլինստիտուտները, ապա վերջիններիս կողմից լիազորված ներկայացուցիչը (այսուհետ՝ նախաձեռնող) համայնքիղեկավարինէներկայացնումկամավորխնդրի լուծմանիրականացմանվերաբերյալդիմում` նշելովդրա նպատակը և անհրաժեշտությանհիմնավորումը, խնդրի կարգավորման համարանհրաժեշտֆինանսականմիջոցիչափըևանհրաժեշտությանհիմնավորումըհավաստողփաստաթղթեր, եթեդրանքառկաեն:
10. Համայնքիղեկավարըդիմումըևսույնկարգի9-րդկետումնշվածանհրաժեշտփաստաթղթերնստանալուցհետո`
1) կամավորխնդրի լուծման իրականացմանըհամաձայնվելուդեպքում` մեկամսյաժամկետումճշտումէդրանցարժանահավատությունը, հաշվարկումկամավորխնդրիիրականացմանհամարգումարիմեծությունըևիրկարծիքը, ինչպեսնաևկամավորխնդրիիրականացմանվերաբերյալնախաձեռնողիներկայացրածփաստաթղթերըևավագանուորոշմաննախագիծըներկայացնումէհամայնքիավագանուքննարկմանը և այդ մասին տեղեկացնում է նախաձեռնողին.
2) կամավորխնդրի լուծման իրականացմանըչհամաձայնելուդեպքումնախաձեռնողին` գրավորտեղեկացնումէայդմասին՝նշելովչհամաձայնելուպատճառները, փաստականևիրավականհիմքերը:
11. Եթեկամավորխնդրի լուծման իրականացմաննախաձեռնողըսույնկարգի9-րդկետումնշվածփաստաթղթերըներկայացնելուցհետոմեկամսյաժամկետումհամայնքիղեկավարիցչիստանումկամավորխնդրի լուծման իրականացմանըչհամաձայնելումասինգրավորպատասխանկամիրփաստաթղթերըհամայնքիավագանունուղարկելուվերաբերյալգրությունկամեթենախաձեռնողըհամաձայնչէկամավորխնդրի լուծման իրականացմանըհամայնքիղեկավարիչհամաձայնելումասինհիմնավորումներին, ապա 20-օրյաժամկետումհամայնքիղեկավարիններկայացվածդիմումիկրկնօրինակը` սույնկարգի9-րդկետումնշվածփաստաթղթերիհետմիասին, իսկկամավորխնդրի լուծման իրականացմանըհամայնքիղեկավարիչհամաձայնելուվերաբերյալգրավորպատասխանիառկայությանդեպքում` այդպատասխանիվերաբերյալիրառարկություններըկարող է ավագանունուղղվածդիմումըներկայացնելհամայնքապետարանի աշխատակազմ, որը պարտադիր քննարկվումէավագանուառաջիկանիստում:
Համայնքիավագանուորոշմանմեջնշվումեն` կամավորխնդրիիրականացմանհամարանհրաժեշտֆինանսականմիջոցիչափըևանհրաժեշտությանհիմնավորումը, իսկկամավորխնդրիլուծմանիրականացումըմերժելուդեպքումմերժելուպատճառները, փաստականևիրավականհիմքերը:
12. Համայնքի ղեկավարը կարող է իր որոշմամբհատկացնել սոցիալական օգնությունևայդմասինհաղորդումէներկայացնումավագանուառաջիկանիստում, որըավագանուկողմիցընդունվումէորպեսիգիտություն.
1) յուրաքանչյուր նորածնի ընտանիքին՝ եթե ծնողներից որևէ մեկը (հայրը կամ մայրը) փաստացի բնակվում է համայնքում.
ա. առաջին և երկրորդ երեխայի համար 30000 (երեսունհազար) դրամ
բ. երրորդ և ավելի երեխայի համար 40000 (քառասունհազար) դրամ.
2) յուրաքանչյուր նորակոչիկ զինվորի երդման արարողությանը մասնակցելու համար 40000 (քառասունհազար) դրամ, եթե նորակոչիկը կամ հարազատներից որևէ մեկը փաստացի բնակվում է համայնքում.
3) համայնքիբնակչիհուղարկավորությանկազմակերպմանհամար, եթե նա փաստացի բնակվել է համայնքում, նրա հուղարկավորությունը կատարողին` 40000 (քառասունհազար) դրամ:
13. Սոցիալապեսանապահովընտանիքներինհատկացվողմեկանգամյասոցիալականօգնությանառավելագույնչափըսահմանվումէ40000 (քառասունհազար) դրամ: Արգելվումէսոցիալականօգնությանհատկացումըհամայնքիղեկավարի, համայնքապետարանիաշխատակազմի և համայնքային ենթակայության կազմակերպության աշխատակիցհանդիսացողանձանցևնրանցընտանիքիանդամներին:
14. Սույն կարգի խախտմամբ տրամադրված սոցիալականօգնությանգումարներըենթակաենվերադարձմանհամայնքիբյուջե՝համայնքիղեկավարիանձնական միջոցներից ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:
15. Համայնքիավագանուկողմիցսույնկարգովչկարգավորվածկամավորխնդիրներիլուծումների իրականացումըսահմանվում եմ միայնավագանուորոշմամբ:
ԱՇԽԱՏԱԿԱԶՄԻՔԱՐՏՈՒՂԱՐԻ Ժ/Պ՝ Ա. ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆ